Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: amenox
Data: 2016-04-19 18:31:17
Duodi į kepurę prišikt kad Google tavo duomenų nenaudoja? Netikiu. :) MS
atveju bent gali pasižaist su visokiais "tweaksais" ir pasiguost kad va
apgavai "blogio imperiją". Nors realiai dar klausimas kuris labiau žaidžia
su tavo privatumu. Vienitelis patikimas būdas tai ištraukt tinklo kabelį,
suveikia 100% visais atvejais.