Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Aras
Data: 2016-04-22 11:03:08
Tamsta pasiskaityk, ką rašau. Net jei aš niekur nedalyvauju internete, o turiu tik savo mygtukinio telefono numerį, net ir tada goglas per kitų androidinius telefonus susirinks info apie mane. Ir nepaklaus ar aš leidžiu. O kai tik kada nors ir kur nors prisijungsiu prie interneto, tai, kai tik sugebės, iš karto sujungs tiesioginius mano duomenis su savo bazėse turimais, gautais per aplink.

Gi buvo dideli skandalai Europoj, kai goglas pradėjo streetview kampaniją - kad be paklausimo papildomai skanuodavo visokius WiFi. Kam jiems to reikėjo? Ir, net jeigu ir uždraudė, kas iš to? Nusiskanavo, akis išvertę aiškina, kad nebeskanavo.