Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-20 21:13:38
Bronco rašė:

> O kaip kitaip tai siūlytum vadint? Aišku, jog techniškai neišprusęs
> naudotojas pats spustelėjo OK, bet ar tai kažką keičia? Jei tai jau
> nesiskaitytų "sukišo", tai ir didžioji dalis trojanų, spywaro ir kitokio
> brūdo irgi nesiskaitytų :)

Naudotojas sutiko su pats nežino ir nesuprato kuo? Aiški ir žinoma
raštingumo problema...

> Tai pala, o kas dabar teiks nemokamą suportą mano paminėtam pensininkui,
> kuriam MS sugriovė pilnai veikiančią sistemą? :)

Shit happens.

> Tai dabar liko dar tau pavardinti, kuo Win10 šių košmariškų pavojų fone
> yra saugesni už Win7.

Pradedant palaikymo kaštais, programinio kodo surface area, kas
tiesiogiai susiję su saugumu.

> Aš nesmerkiu MS noro unifikuoti savo OS'us, t.y. aš smerkiu ne KĄ JIE
> DARO, o KAIP JIE TAI DARO! Tsakant, gerais norais kelias į pragarą grįstas.

Ir ką gi jie daro? Siūlo savo pačių produktą (nemokamai!) savo pačių
OS'e. Agresyvokas marketing'as, bet jau iš esmės nebepalaikomoje OS...