Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Bronco
Data: 2016-04-22 18:21:52
On 2016-04-22 17:56, amenox wrote:
> Čia ne aš turiu tai įrodinėt, tu čia konspiracijos teorijas iškėlei ne
> aš. :).

O kodėl aš turiu įtikinamai kažką patvirtint tau? Čia iš vatinės serijos
"a gde dakazatelstva?" T.y. reikalaujama įrodymų tam, kam įrodymai iš
principo tik teoriškai įmanomi ar neįmanomi iš viso. Tai aš tau
permečiau granatą atgal į tavo apkasus, dabar tu įrodyk, jog nepavogė :]

  Jei pavogė tavo magistrinį darbą, vadinasi kažkur tai panaudojo,

Čia įrodymai:

https://www.microsoft.windows10upgradehumoursense.com

:)