Tema: Re: MS jau 80-ą levelį pasiekė :)
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 02:01:31
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:nfbkvs$nr5$1@trimpas.omnitel.net...
> Chebra, rimtai sakau: tikrinkit pirminius šaltinius. Visada.

Ko tu prikibai prie kažkokio čeko? Aš jau tau rašiau, kad savo laiku
perskaičiau ne vieną ir ne dvi dešimtis straipsnių/forumų ta tema, o šitas
čeko repostas pasitaikė visiškai atsitiktinai. Ir šneka nėjo ir neina apie
tai kiek kokių connection'ų windozė mezga, svarbus yra pats faktas, kad
šnipinėjimas egzistuoja ir grynai Windowsinėm priemonėm nėra užmušamas - to
neneigia nei pats MS, nei tavo mylimi "profesionalūs" kritikai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Kilo noras ir man prisipist prie kažkieno teiginių - o kuo "pro-russian
propaganda" yra blogiau už pro-MS propagandą? Nes man tai abi gerokai
smirdi...