>>> gamintojas vietoj to kad padarytu gera produkta, dabar dali resursu turi skirti tik apsaugai Nematau problemos, kad mano darbovietė dėl piratavimo uždirba (ir atitinkamai algą moka) kokiu dvidešimtadaliu mažiau. Tiek esmės nesudaro, va 2-3 kartų skirtumas būtų rimtas signalas, kad arba apsaugai periodiškai skiriama per mažai dėmesio, arba pati biznio idėja nerealistiška. Tokios žaidimo taisyklės, nereikia laikyti savęs pasaulio bamba. Tai, kad kai kurie klientai tiek pripranta prie produkto, jog vieną gražią dieną pasiryžta legalizuotis, perspektyvoje yra žymiai didesnis pliusas. Tas dvidešimtadalis yra ne iš lempos. Maždaug tiek naujų klientų pažaidžia su demo, kažkiek sugaišina užsiimančius palaikymu (yra politika potencialiam pirkėjui skirti kažkiek valandų), bet taip ir nenusiperka nei paties daikto, nei metinio palaikymo. Plius atskirais atvejais matosi, kad demo režime jiems bus žiauriai nepatogu. Reiškia, sugebėjo nulaužt. > jei kurjeas zino kad kurinys bus pavogtas ir jis ish to neuzdirbs, KOKIA PRASME KAZKA KURTI? Teisingai. Šiltnamio sąlygų joks kūrėjas neturės. Čia ne vienintelė sritis, kurioje sugalvoti maža, dar reikia lygiagrečiai sugebėti tai parduoti. Asmeniškai irgi nematau problemos, kad savo verslo niekada neturėsiu (man tai svetima), vietoje to dirbsiu kolektyve, kur jau yra gabių marketingistų. Kiekvienam savo. -- saimhe