Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-15 15:26:12
Tas Homo sapiens ir Canis lupus lyginimas visai beprasmis, kadangi man
pasakymai "šerti triušį" ir "ėsti triušį" yra netapatūs.

Kai kada galima lengvai numanyti, kad šeriama dėl to, kad būtų ką ėsti,
pvz. kai šeimininkas šeria kiaulę, bet ir šiuo atveju lyginimas su
vilkais visai ne vietoje, nes vilkai to nedaro. Bet pvz. tėvas vaikus
šeria dėl to, kad jie nenumirtų iš bado ir šeima nesumažėtų.
Vokietijos-Graikijos atvejis man žymiai panašesnis į antrąjį variantą.
Todėl kai kalbi, kad vokiečiai yra vilkai šiuo metu pjaunantys
graikus-triušius, man skamba absurdiškai.