Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-04 13:38:26
O kodel jsu toks didelis skirtumas tarp 5 ir 15? O jei nedarbas 99 proc. Ir
darbo rinka visiskai neliberali - irgi nelaikas liberalizuoti? Kas nustato
tas ribas?

"RaR"  wrote in message news:j90iov$ssa$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas taip, tik reikia viską daryti protingai, kitaip rezultatai bus
priešingi. Darbo rinką metas liberalizuoti ne tada, kai bedarbių >15% o
tada, kai jų <5%. Ir galbūt pradėti nuo sričių, kuriose jos trūksta. Tas
pats ir su viskuo kitu. Ir bent kiek proto turinčios vyriausybės taip ir
elgiasi. Kitaip naudos bus mažai, nepatenkintų ir chaoso daug,
galiausiai bus išsirinkta valdžia, kuri priims priešingus įstatymus.