Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-03 20:38:31
> Aaa... Galvojau, kad apie kinieciu gamybos Makarovus kalbejau. Bet
> vistiek argumentas lievas. Nes mes jau keiciame salygas. O kalba apie
> paprasta dalyka - kuo man blogiau jei as TOKIA PACIA paslauga gaunu uz
> mazesne kaina?

Bet diskusija lygtai prasidėjo nuo mano teiginio, kad blogiau tam, kuris
tą paslaugą teikia brangiau. Su tavo išsakytu paprastu dalyku niekada
nesiginčyčiau. Lygiai taip pat tau blogiau būtų, jei miestelyje kažkas
pastatytų pigesnę ir platesnį asortimentą siūlančią parduotuvę šalia
tavosios. O visiems kaimiečiams, galbūt, išskyrus tik dirbančius
tavojoje, būtų geriau.