Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-02 12:53:43
PRAKTISKAI - nekainuoja. Verslo liudijimas veikloms - Nauju statiniu statyba
ar aplinkos tvarkymas kainuoja tikrai kapeikas, palyginus su problemomis,
kurios man galimai butu priemus zmones be dokumentu. Tiek baltarusui tiek
lietuviui as liudijima pirksiu, tad ta atlyginimo dedamoji yra vienoda. Tuo
tarpu baltarusas sutinka dirbti uz pigiau net negu ta suma uz kuria atsisake
lodarius plius turi papildomu navarotu. Klausimas - man nuo to blogiau? Ne -
man geriau. Sakai nuo to blogiau tam lietuviui, kuriam ash nesutikau moketi
daugiau? Bet tada lieka klausimas - yra du zmones, kuriems gali buti geriau.
Klausimas - kodel tai turi buti tas lodarius, o ne ash, kuris savo uzdirbtus
pinigus nori isleisti taip, kaip jam patinka? Plius, man dar liks nemaza
sumele, kuria ash irgi isleisiu Lieuvoje.

"Veikejas"  wrote in message news:j8r6ru$t08$1@trimpas.omnitel.net...

ei voi olla totta
negali but, kad nieko tau nekainuoja, kaip cia taip ?