Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-11-08 09:04:58
Ir vėl eilinį kartą painiojate terminus?
Žinios (nuo žinoti, pažinti) – visuma organizuotos informacijos bei jos
kintančių sąryšių, kurių
pagrindu gali veikti koks nors asmuo arba sistema.
Savybės - reikalauja tvirto pagrindimo ir (empirinio) paaiškinimo. Vieni
svarbiausių kriterijų
– galimybė jas patikrinti bei pakartotinai surasti, žinių atitikimas
tikrovės reiškiniams (realybei).
Kas čia nesutampa su sąvoka "žinios" - kaipo
kabutėse reik suprast nežinojimu, taip?

Jūs gal supainiojote su išmanymu - manymu, sugalvojimu, nuomone?
Taip, mūsų nuomonės dažnai nesutampa. Tai ką dabar,
na nesutampa, tai nesutampa, kiekvienas elgiasi pagal
savo nuosavą supratimą įgytą naudojantis nuosava patirtimi.
Tas ir nebūtina ir netgi kenksminga ( 100% sutapimas).

"Alvidon"  parašė naujienų news:j9988t$lr4$1@trimpas.omnitel.net...
O prie ko čia žinios ???
Kalba šiaip jau eina apie sugebėjimą suvokt kas yra realybė ir kaip
jin daugmaž funkcionuoja. Tai gerokai nesutampa su savoka "žinios".