Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-03 18:59:14
Aaa... Galvojau, kad apie kinieciu gamybos Makarovus kalbejau. Bet vistiek
argumentas lievas. Nes mes jau keiciame salygas. O kalba apie paprasta
dalyka - kuo man blogiau jei as TOKIA PACIA paslauga gaunu uz mazesne kaina?

"bet_kas"  wrote in message news:j8ue5s$ct6$1@trimpas.omnitel.net...

Meluoji, aiškinai.
/#economics/448370:re-krize-vilnietiskai-lietuviskai

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų
Neaiskinau - supainiojai. Be to abejoju, kad kinietis ta pati leda man
parduos blogiau nei lietuvis.

"bet_kas"  wrote in message news:j8sghg$pjf$1@trimpas.omnitel.net...
Va tamsta Linai čia kažkada aiškinai apie Makarą.
Jei kinas parduoda plastmasinę  Makaro kopiją 5 cnt pigiau - sumoje tau
blogiau?
Tai kodėl žmogaus atveju jau kitaip?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų
O tai gal ne apie dsrbuotojus kalbam, o pei piliecius - jei man kinietis
ledu pardavejas parduoda juos 5 ct pigiau nei lietuvis - sumoje man blogiau?
Net jei dirbdamas bulkuciu pardaveju, del to pacio kiniecio as turiu sutikti
dirbti uz 5 ct pigiau.

"RaR"  wrote in message news:j8pa6e$qk5$1@trimpas.omnitel.net...

Todėl globalizacija naudinga turtingesnių šalių darbdaviams ir
skurdesnių šalių darbininkams, bet ji nenaudinga skurdesnių šalių
verslininkams ir turtingesnių šalių darbuotojams.