Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-02 15:43:01
OK, bet jeigu valdzia nuspres priiminet sprendimus, kurie geresni tam
bomzui, o ne man.... As negaliu buti nesaliskas aiksu, bet nu i nx tokia
valdzia. Tipo uzdirbai, sumokejai mokescius, bet tu suka dar vistiek gerai
gyveni, tad mokek daugiau shitam lakudrai. Nu ka - spyga jums kitais metais,
o ne mano mokesciai.

"RaR"  wrote in message news:j8rh5k$fiv$1@trimpas.omnitel.net...

Aš nesakau kuriam žaidimo taisyklės turi būti geros. Jas pasidarys
geresnes tas, kas sugebės geriau savo naudai paveikti valdžią. Jei
sutinki, kad tam bomžui baltarusis yra blogis, tai toliau diskutuoti
nėra apie ką - tą ir teigiau.

Tik be bomžų dar yra visa eilė įvairių profesijų samdomų darbuotojų.
Atvėrus kai kurių Vakarų šalių darbo rinkas jie gavo gėrį, bet atnešė ar
palaipsniui blogį tam tikriems tų šalių darbuotojams.