Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-01 10:43:26
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j85qdu$9dl$1@trimpas.omnitel.net...
> O dėl darbo rinkos atvėrimo trečiųjų, ne ES šalių gyventojams, tai,
> aišku, Lietuvos darbuotojams ir demografinei situacijai nieko gero.

Ta prasme nieko gero? Aš tai matau tik pliusus - pamatys žmonės, kaip kitaip galima dirbti (metodai, organizavimas), įgis naujos patirties, atsiras tolerancija.

> Stabdys atlyginimų kilimą, didins emigraciją ir skatins skurdesnių

Kodėl stabdys? Darbo/vadybos/organizavimo metodus prastesnius kiniečiai atsiveš?

> šalių, todėl, greičiausiai mums mažiau priimtinos kultūros žmonių
> imigraciją.

O kas yra mums priimtina? Čigonai OK? Lenkai OK? Žemaičiai OK? Kawenski OK?
Būnant LR muziejuose neteko nė karto matyti eksponato "tikro, grynakraujo lietuvio-arijaus mumija/skeletas". LT klestėjimo LDK laikais vienas iš sandų buvo kitų kultūrų įsileidimas.

> Nors bendrai pasaulio ekonomikai darbo jėgos judėjimo
> neribojimas turi teigiamą reikšmę

RaR, jūs vėl klaikiai nenuoseklus. Ir dar matyt JAV nebuvot.

> šalių, kuriose darbo jėga brangesnė,
> darbuotojams, tai atsiliepia neigiamai.

Kuo gi?

> Bet Lietuvoje pastoviai girdisi
> balsai, siekiantys ją padaryti pigios darbo jėgos šalimi - tai litą
> devalvuoti, tai pigesnės darbo jėgos įsileisti, tai dar ką nors.

Viskas priklauso nuo dozės - vaistas ar nuodas. Kas ten ką bekalbėtų, pigios darbo jėgos katalizatorius tikrai padėtų, o ne pakenktų. Turėti populiacijoje 5-10% alkanų, užsispyrusių, pasiryžusių - visiškai normalu.