Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-11-07 16:08:52
"Alvidon"  parašė naujienų news:j96u5d$hij$1@trimpas.omnitel.net...
>Jaunuoli neapsiplunksnavęs, kodėl manotę išmanąs bent kiek
>reikšmingą dalį to, ką aš išmanau ?
>(klausimas nėra "kas daugiau išmano", klausimas yra "kodėl manot...").

Kokiu pagrindu turėčiau manyt priešingai?

> Kolkas aš tematau jumyse neprastą apsiskaitymą, bet tai dar toli grąžu
> ne supratimas. Mokėjimas spręsti kryžiažodžius (įvairių žinių kratinys,
> gera atmintis) - tai visai ne susigaudymas ir realybės išmanymas.

Kiekviena problema tam tikras kryžiažodis.

> Jumyse klesti viduramžiškas "mastymo" metodas (o šv. Tokis_tai_tokis
> savo veikale teigia...). Beje aš jau kartojuos. O jūs kažkaip per praėjusį
> laiką (nuo pirmo šios problemos paminėjimo) nepakitot. Pastovumas -
> ribotumo požymis ? :)

Gerai subalansuota sistema yra labai pastovi, o blogai
subalansuota stringa nuo kiekvieno pirstelėjimo.

> Beje, mano sakinio/atsako "Iš gyvenimo stebėjimo, iš kur daugiau gali būt
> ?"
> neprakomentavot - simptomatiška sakyč..

Jei jums palengvės, nesunkiai galiu atsakyt ir į šį jus dominantį
klausimą. Reikia?

> O Zeitgeistą jūs čia vis primenat, vis vat išlendat su tokio lygio
> "mastymu".

Paminėta buvo zero sum, vėliau patikslinta (sukonkretinta) kalbama apie
žaidimų teorijos dalį.
Gi Zeitgeista jau čia pats pirmas pradėjote minėt (ir minite nuolat),
kas psichologų (modernus čigonkos būrėjų pavadinimas) galėtų būti
įvardinta kaip reikšmingą psichikos sukrėtimą sukėlęs įvykis.