Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-11-09 16:44:23
Kaip minimum du motyvų sluoksniai (arealai ;)) egzistuoja:
motyvai liaudies masių, pasireiškiantys (apsireiškiantys,
įsikūnijantys) rinkimų metų ir motyvai valdančiojo sluoksnio,
kurie realizuotis gali tik prisitaikydami (prisidengdami,
pasinaudodami, prisipudruodami, pasipolulizuodami) prie
liaudies masių motyvų apsireiškimų (rinkimai blyn, rinkimai...).