Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-09 22:26:58
Bet ES pastebima valdančiųjų politikų tendencija veikti tarp rinkimų ir
stengtis nelabai būti jų įtakojamiems. Juk ta viršūnėlė - tai valstybių
vadovų ir jų paskirtų niekieno nerinktų pareigūnų klubas. Ir, nors
daugeliu klausimų visos šalys turi veto teisę, kai kurių šalių vadovai
įtikina kitus, kad jie yra lygesni. Dažni argumentai biednesniems - jei
taip nedarysit, sumažės parama, turtingesniems, bet mažiems - susitrauks
eksporto rinkos. Todėl visus sprendimus jie bando priimti tarpusavyje,
stengiasi, kad nebūtų jokių referendumų, nes per juos nubalsuojama "ne
taip, kaip reikia". Tiesa, yra ir renkamas ES organas - europarlamentas,
bet visų pirma jo funkcijos nedidelės, antra - parlamentarai taip
apipilti privilegijomis, kad asmeniškai suinteresuoti ES centrinės
valdžios turtėjimu ir įtaka.

Žodžiu, man nelabai patinka, kad arba nerinkta, arba bent jau visos ES
lygiu nerinkta viršūnėlė vis didina savo perskirstomų pinigų kiekį, jau
po truputį sutvarko, kad į jų valdomus fondus pinigus gamintų ir ECB,
ruošiasi įvesti į jų valdomus fondus mokamus bendrus ES mokesčius, ir
šiaip siekia įgyti daugiau vykdomosios valdžios.

Man ES patinka laisva rinka, laisvas judėjimas, suvienodinta įstatyminė
bazė, galiausiai bendra valiuta, bet tas centrinės biurokratijos
išsikerojimas, jos perskirstomų lėšų didėjimas ir galių stiprėjimas -
nepatinka.