Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-11-06 23:28:13
Jaunuoli neapsiplunksnavęs, kodėl manotę išmanąs bent kiek
reikšmingą dalį to, ką aš išmanau ?
(klausimas nėra "kas daugiau išmano", klausimas yra "kodėl manot...").
Kolkas aš tematau jumyse neprastą apsiskaitymą, bet tai dar toli grąžu
ne supratimas. Mokėjimas spręsti kryžiažodžius (įvairių žinių kratinys,
gera atmintis) - tai visai ne susigaudymas ir realybės išmanymas.
Jumyse klesti viduramžiškas "mastymo" metodas (o šv. Tokis_tai_tokis
savo veikale teigia...). Beje aš jau kartojuos. O jūs kažkaip per praėjusį
laiką (nuo pirmo šios problemos paminėjimo) nepakitot. Pastovumas -
ribotumo požymis ? :)
Beje, mano sakinio/atsako "Iš gyvenimo stebėjimo, iš kur daugiau gali būt ?"
neprakomentavot - simptomatiška sakyč...
O Zeitgeistą jūs čia vis primenat, vis vat išlendat su tokio lygio "mastymu".