Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-01 20:18:42
Tai kad kalbėjau būtent apie darbuotojus. Jeigu ledų porcija dėl
pardavėjo algos pokyčio atpigs 5 ct, lietuvis ledų pardavėjas turės
dirbti ne už 5 ct mažiau, o už 5 ct x parduodamų porcijų skaičius
mažiau. Galimas daiktas, kad jis tiesiog nesugebės konkuruoti atlyginimo
mažumu su kinu, gyvenančiu kambaryje su 10 savo sėbrų, ir prisijungs
prie tų 15% bedarbių. Bet kuriuo atveju jo atlygis sumažės tiek, kad jo
niekaip nekompensuos galimybė 5 ct pigiau nusipirkti ledų porciją, o ir
šiaip mažai tikėtina, kad jis tuos ledus perka.