Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-11-13 22:41:30
Kad apsisaugoti nuo tokių sunkiai prognozuojamų pokyčių,
priklausančių nuo asmenybių buvimo/nebuvimo (bei jų kokybės)
ir buvo vakarų Europoje šimtmečiais stumiamasi link to, kas
dabar vadinama vakarų demokratija (man labiau priimtinas terminas
anglosaksiškas liberalizmas). Taigis tam regione saugikliai yra,
išlaižyti ir veikiantys. Pietuose situacija smarkiai kitokia. Graikijoj
tradiciskai labai populiarūs komunistai, Italijoj beje irgi (bent jau buvo
mano vaikystės laikais), Ispanijoj irgi panašiai (greičiausiai tiesiog
primityvi reakcija į ilgokai užsibuvusį fašizmą). Taigis IMHO trapumas
gresia/yra ne tiek Europoj, kiek "tarpeuropinis". Vokietija, Prancuzija,
beneliuksai visokie beigis ypač GB - labai stabilios šalys, kurioms
pokyčiai nei gresia, nei laukiami/trokštami jų gyventojų. Kaip ti bebūtų,
ES'o matomai laukia kritiniai taškai artimiausiu metu. Ir tai nėra blogai.
Briuselio biurokratija kaiptais nieko ypatingai gero nesukūrė. Šituo
mano įvardytu požiūriu net ES'o suskilimas negresia Europai bei pasauliui
nauju pasauliniu karu. Abu paskutiniai buvo sukelti iš esmės Vokietijos
ir Prancuzijos konflikto, besitesiančio šimtmečiais (na ne sukelti, o "įgalinti").
Bet tokiam siužete Vokietijai su Prancuzija (kaip ir GB) nėr dėl ko peštis,
jie vienam laively. Na o prieš šį trejetą kaip tais nėr Europoje jėgų...
P.S.: komunizmas duotu atveju svarbu ne tiek kaip konclagerių ir masinių
kapaviečių nešėjas, o kaip mastymas visai kitokio raugo - geras gensekas
gerai vadovauja, geri NKVD'istai gerai kovoja už darbo liaudies interesus.
Kai tuo tarpu anglosaksiška tradicija skelbia "žmonės, jei jiems duoti neribotą
valdžią, dažniausiai bus bjaurūs ir blogi, jiems tokios valdžios duot negalima".