Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-02 16:25:42
Čia apskritai nereikia jaudintis dėl tų pinigų ištekėjimo. Šalių,
turinčių plaukiojantį valiutos kursą, jis paprastai kinta priklausomai
nuo turimo rezervo kiekio. Mūsų atveju kinta ne lito kursas, bet litų
kiekis. Anose šalyse nominaliai kainuoja viskas taip pat, atlyginimai
tokie patys, bet kursas mažesnis. Pas mus kursas tas pats, bet turi
trauktis atlyginimai ir vidinės kainos. Pirmuoju atveju mažiau importo
perkama, nes jis tampa brangesnis, mūsų - nes sumažėja pačios pajamos ir
nominalia reikšme. Ir tuo ir tuo atveju atpigus darbo jėgai ir vietinėms
prekėms eksportas paprastai didėja ir valiutiniai rezervai taip pat.

Todėl ir visokie tvirtinimai apie lito pervertinimą ir pan. man atrodo
kvailoki - mūsų monetarinė sistema reguliuojasi tiesiog kiek kitaip.