Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-05 08:49:42
Na tai ir sakau - tokias valstybėles imti kaip modelius ir vertinti jų
statistiką beprasmiška. Pilna dujų ir naftos, patys dirba beveik vien
valstybės tarnyboje - save gali laikyti ir dirbančiais, ir bedarbiais.
Produkto vienam piliečiui tenka sočiai, o kaip jį paskirsto - tai jau jų
feodalinės sistemos reikalas. Bet kokioje nedemokratiškoje, ypač
musulmoniškoje šalyje ir aš gyventi nenorėčiau.

Aš beje, irgi nieko prieš, kad pas mus būtų taip įsukta ekonomika, kad
dirbtų vien emigrantai, bent jau juodus darbus.