Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-04 14:17:44
Todėl, kad tie 5% yra struktūrinis nedarbas - apspręstas įstatymų,
socialinės apsaugos sistemos, dalies žmonių nenoro ar nesugebėjimo
dirbti. Kad 2-5% yra maždaug tas skaičius, rodo ilgametė pasaulinė
praktika, o ypač Lietuvos nedarbo lygis pakilimo metais (2007 m.
nedarbas buvo mažesnis už 5%). Dabartinis nedarbo lygis yra ciklinis,
apspręstas ekonomikos nuosmukio ir dėl to sumažėjusio darbo vietų
skaičiaus.