Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-02 16:06:09
Tai taip visos demokratinės valstybės ir balansuoja - dauguma vis
daugiau atiminėja iš mažumos, kol bendra suma pradeda mažėti. Tada
mažina atimamą dalį. Bet sistemose, kuriose nėra tokio civilizuoto
atėmimo mechanizmo, kartas nuo karto įvyksta drastiškesni pasikeitimai -
iš mažumos atimama viskas iš karto, ir ne tik materialus turtas.

Svarbiausia sistemos veikimo taisyklė, kad bomžas, bent materialiai,
nepradėtų gyventi geriau už tą, iš kurio atimama.