Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-11-08 09:21:30
Na tai ir žmonių pasaulyje lygiai tas pat
va prisiveisė triušių (graikų skolininkų),
vilkai (šiauriečiai, dar kartais vadinami arijais)
juos ramiai pjauna, kiškiai laigo po pievą (mitingai
su vėliavomis, protestuoja, "niekas nenorėjo mirti").
Taip, man ne tas pat vilkų populiacijos savybės
(vislumas, grynumas). Ir ką dabar?
Pats čia pradėjot pliusus minusus kabinėt.

"Alvidon"  parašė naujienų news:j998dn$lv8$1@trimpas.omnitel.net...
Vėl pro šalį. Nei minusinės nei pliusinės. Tiesiog duota realybė.
Kiškiai valgo žolę, vilkai valgo kiškius - realybė, taikyti tam
"plius/minus", "patinka/nepatinka" - ne tyrėjo kelias.