Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-11-05 01:43:46
Jūs akivaizdžiai demonstruojate Pareto dėsnio nesuvokimą,
naiviai bandote 80 paversti 20... Taip niekada nebuvo, ir nebus.
Gali būti 20,5 vs 79,5, gali būti 19,5 vs 80,5, bet 80 taps
20  -  tai elementarus naivumas.

"Alvidon"  parašė naujienų news:j91844$u8e$1@trimpas.omnitel.net...
O mano požiūriu Lietuva atsilikusi valstybė  ir yra visu pirma delto,
jog labai daug lietuvių nesugeba mastyti bei gyventi savarankiškai,
jiems reikia "gero" genseko/fiurerio ir darbo už didelį minimumą
nieko nedarant ir aišku nieko nesimokant. Na o kadangi pas mumis
"vakarų demokratija", tai vyriausybė naturaliai priversta tenkinti
"liaudies norus" (t.y. dalinti masiškai padačkas, o kadangi surinkti
padačkom tegalima iš verslo, tai valdžia smaugia verslą, ko pasėkoj
ir mokesčių surinkimas žopoj ir liumpenas neturi darbo vietų).
Dar sengraikiai išsiaiškino, kad demokratija "vaikiškam" supratime
- tiesus kelias į susinaikinimą. Vat ir stebim dabar Lietuvoj...

Kitaip sakant aš laikau pagrindiniu Lietuvos blogybių šaltiniu mastymą,
kurį atstovauja visokie Bishopaz'ai bei Marux'ai. Džiugu bent tai, kad
būtent jie labiausiai ir kenčia nuo savų minčių ;)