Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-11-10 22:13:29
Na visgi Hitleris demokratiškai atėjo į valdžią ;) O apie Leniną
tai ir rašiau - jei laimėjo pilietinį karą, reiškia dauguma jį palaikė,
neįmanoma laimėt pilietinio karo kitaip. Nors čia šiaip - istorija.

Kas link dabarties - pilnai sutinku su tavo išdėstymu.
Kad dabartinė ES "panašu žlunga" - tai musie gerai. Požymių
kritinio subyrėjimo (kaip Prancūzijos karalystė ar caro režimas,
ar ta pati CCCP) kaip ir nestebima, yra vilties kad pasinaudos
proga ir reformuosis (anglosaksiška tradicija - geriau reformos,
nei revoliucijos).