Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-04 21:52:05
Nesidomėjau kokia tiksli to nedarbo apskaičiavimo metodika Lietuvoje,
bet akivaizdu, kad pagal tą pačią metodiką prieš 4 metus bedarbių buvo
daugiau nei triskart mažiau. Be to ir visi kiti duomenys rodo, kaip
smarkiai Lietuvoje krito ekonomika po 2008 m. Tai nėra kažkoks mitas ar
išsigalvojimas, o skaudi realybė.

Dėl tų pažįstamų, tai pažįstu aš ir kitokių. Prasidėjus krizei vyrui
sumažėjo alga, po to neteko darbo. Kiek ieškodavo, algą siūlydavo tokią,
kad praktiškai nepragyveni. Kažkiek dar padirbo, išvažiavo į Angliją,
greitai susirado darbą ir uždirba gan neblogai. Jo žmonai prasidėjus
krizei alga sumažėjo daugiau kaip dvigubai (darbas tas pats, bet klientų
nebėra), po to firmelė iš viso užsilenkė. Darbo už bent kiek normalesnį
atlyginimą nerado. Irgi išvažiavo į Angliją. Nepatinka jiems toje
Anglijoje, bandys grįžti į Lietuvą, bet materialiai čia tikrai sudėtinga
bus. Ir tikrai yra aibė žmonių, galbūt nelabai apsukrių, tačiau norinčių
dirbti ir užsidirbti ne tik ant duonos kąsnio, kurių bėdos tokios pačios.

2011.11.04 21:23, Alvidon rašė:
> [...]
> bet mūsų visuomenėj toleruojama ir netgi laikoma pavyzdinga).
> Iš kitos gi pusės - ar teisinga vadinti bedarbiais (ir versti atsakomybę
> už juos visuomenei/valdžiai) visus alkoholikus bei kitokius narkomanus ?
> Iš mano pažįstamų bedarbių - maždaug pusė alkoholikai, kita pusė
> dirba nelegaliai. Pažįstu tik vieną bedarbę, nei geriančią, nei dirbančią
> nelegaliai - na bet kai žmogus vis sako "neisiu to darbo dirbt, neisiu to...",
> ką aš žinau..., tai jau jos vyro problema (nu arba neproblema, priklausoma
> materialiai moteriškė namuose - tikro patriarchalinio vyriškio svajonė ;)).

>>> 1. Monakas bedarbyste 0%