Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Alvidon
Data: 2011-11-04 21:22:46
Labai abejoju ar Lietuvoj tikrai 15% nedarbas. Nemaža dalis tikrai
dirba nelegaliai ir/ar turi kitokias pajamas, o darbo biržoj registruojasi
tik dėl papildomų pinigų (akivaizdžiai nusikalstama ir amorali veikla,
bet mūsų visuomenėj toleruojama ir netgi laikoma pavyzdinga).
Iš kitos gi pusės - ar teisinga vadinti bedarbiais (ir versti atsakomybę
už juos visuomenei/valdžiai) visus alkoholikus bei kitokius narkomanus ?
Iš mano pažįstamų bedarbių - maždaug pusė alkoholikai, kita pusė
dirba nelegaliai. Pažįstu tik vieną bedarbę, nei geriančią, nei dirbančią
nelegaliai - na bet kai žmogus vis sako "neisiu to darbo dirbt, neisiu to...",
ką aš žinau..., tai jau jos vyro problema (nu arba neproblema, priklausoma
materialiai moteriškė namuose - tikro patriarchalinio vyriškio svajonė ;)).