Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-03 08:43:30
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j8p4eo$k4p$1@trimpas.omnitel.net...
> Prie ko čia darbo organizavimas? Įsivežami bus darbuotojai, o ne
> verslininkai. Lietuvos darbuotojams nieko gero, nes esant dideliam
> nedarbui bus dar mažesnė darbo vietų pasiūla, lėtės atlyginimų kitimas.

O jūs kada nors matėt, kaip kinai sukasi pas save? pats-sau-darbdavys vietoje? Arba indoneziečiai?

> Vėlgi - prie ko čia darbo organizavimas? Vietiniams verslininkams reikia
> dar pigesnės darbo jėgos nei lietuviai.

Prie to. Kiekviena kultūra įneša kažką naujo į darbo organizavimą ir darbo vietos kultūrą. Gal vertėtų išvažiuot pasistažuot/pagyvent?

> Kur čia nenuoseklumas ir prie ko čia JAV?

Jūs nesugebat apsispręsti, ar ekonomikai, kurioje LR sudaro kažkur ~0,01%, darbo rinkos liberalizacija daro teigiamą ar neigiamą aspektą. T.y. jūs sakote, kad LR gauna tik "šakneles"-čia ir visas problemas, o išlošia vien tik kažkokie globalistai "viršūnėles"-ten.

Darbo jėgos laisvas judėjimas - de-facto realybės ir realios, funkcionuojančios ekonomikos pagrindas, veikiantis išsivysčiusiose valstybėse, kaip JAV. O LR vykdo gryną izoliacionistinę politiką, dėl kurios tik jai pačiai blogiau. Tas pats kaip su žemės pardavimu užsieniečiams - juokai, vaikų darželis, kelnytės su petnešytėm...

O už visko tai juk rudmarškinių fašitų esesininkų ir neonacių skustagalvių lozungas - "Lietuva - lietuviams".

Ir aš nebandau teigti, kad pvz 30% populiacijos turi būti kitataučiai.

> Elementaru - darbo vietos atitenka imigrantams, stabdomas atlyginimų
> kilimas didėjant darbo jėgos pasiūlai.

Pardon, jūs galvojat kaip tipinis buhalteris/mokesčių rinkėjas. Maždaug leisime 5% imigrantų = 5% lietuvių taps bedarbiais/emigruos. Sisteminiai ir emergentiniai efektai - į šiukšlyną. Lietuviai nuskrenda su pigiais skrydžiais ir kažką pamato, parsiveža. Tik ne visur jie nuskrist gali ir dargi ne visur sugalvoja.

Toks vaizdas, kad žodis "konkurencija"/"konkurencingumas" žodyne dingęs...

> Ir dabar turime virš 15% bedarbių.

Bedarbiai yra dėl valstybės išreguliavimo, o ne dėl imigrantų spaudimo. Kiek normaliai laiko šiuolaikinis žmogus gali sau leisti turėti "finansinę pagalvę" (visiškai nesvarbu šaltinis - jis pats, giminės, valstybė)? MKN, max. 6 mėn., kol persikvalifikuoji (vienas šildymo sezonas blogiausiu atveju). O pas mane artimoj giminėj - 2 instucionalizuoti ("po-zakonu") bedarbiai >15 metų. Ir jie ne šventa dvasia maitinasi ir šildosi. Ir priduot nėra kaip ir jie senai tai laiko "norma".