Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-04 16:09:23
Bedarbis - darbingo amziaus zmogus, kuris gali ir nori dirbti.
Nekvalifikuota darbuotoja, kuris neturi kur gyventi ir jokiu pajamu,
atsisakanti dirbti uz 1000 Lt į menesi plius maistas, plius apgyvendinimas
plius komunalines as nenoreciau vadinti bedarbiu. Taip pat nenoreciau
vadinti bedarbiais savo penkiu sunenu ir duktereciu antru pusiu, kurios sedi
ant anglisku pasalpu nuograzu, yra registruoti darbo birzoje Lietuvoje ir
neina niekur dirbti, nes "o kam dirbti, jeigu man ir taip gerai moka". Tad
labai abejociau del tokio bedarbiu procento.

Beje - gal butu galima geru sistemu sarasa su pastoviai mazu bedarbystes
lygiu. Pirmos, kur man ateina i galva - Siaures Koreja ir TSRS.

"Veikejas"  wrote in message news:j90r1g$br3$1@trimpas.omnitel.net...

1. emiau bedarbius
2 ir 3. Kodel gerose sistemose tokiu dideliu procentu niekada nebuna? Nes
lietuviai lodoriu tauta?