Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: bet_kas
Data: 2011-11-08 18:28:07
Visumą atspindi rezultatai, ne jums juos vertint, juos vertina
jūsų mylima rinka kiekvieną mielą dieną.

"Alvidon"  parašė naujienų news:j9bj45$l93$1@trimpas.omnitel.net...
Vat būtent tos "visuma organizuotos informacijos" aš ir nelabai
pastebiu jumyse. Tobiš tarptautinių žodelyčių, citatų bei visokių
pavardžių - kalnai, o vat koncepcijos, vieningo pasaulio vaizdo
- neįžvelgiu.