Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-14 22:04:11
Tik kad Grybauskaitė su jos antipatija JAV, bandymais visaip įsiteikti
ES galingiesiems ir bičiuliautis su slavų totalitariniais režimais, o be
to ir santykiai su Lenkija bei valdžios pasikeitimas Ukrainoje smarkiai
sumažino tokio bloko tikimybę. Adamkaus laikais tokia alternatyva buvo
žymiai realesnė.