Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-02 14:35:16

"RaR"  wrote in message news:j8rcqd$8dq$1@trimpas.omnitel.net...

>Su kuria vieta tu nesutinki? Ar prieštarausi vienam esminių ekonomikos
>dėsnių, kad padidėjusi pasiūla paprastai numuša kainą?

>Čia nesamprotauju apie tai geri ar ne tie procesai pasauliui, Lietuvai, tau
>ar man.

Nesutinku su shita vieta:

"Lietuvos darbuotojams ir demografinei situacijai nieko gero".

Jeigu Lietuvai kaip valstybei, kaip gyventoju visumai tai gerai, kaip tai
blogai man, kaip pavieniui asmeniui? Kokia prasme bedsrbi remti dirbtinais
barjerais? Gal tada geriau paremt jo perkvalifikavima, konkurencingos darbo
vietos susiradima ar galiausiai tupai duot pinigu. Niekaip manes neitikinsi,
kad Lietuvos pilieciams tureti galimybe prekes paslaugas pirkti pigiau is
salies, nei tai kainuoja pasigamint viduje - yra blogis. Kad kazkoks
nusmurgelis nenori dirbt uz tiek, uz kiek jam siuloma, o kitas vergvaldys
nenori moketi to nusmurgelio manymu teisingo atlyginimo - imho dirbtina ir
kazkaip nykiai atrodo.

>išsiveža, o komercinis bankas savo ruožtu tuos litus iškeičia į dolerius
>Lietuvos banke, tie litai tiesiog išnyksta iš apyvartos.

Papasakok, kaip tai atrodo man nusipirkus salone Japoniska automobili.
Nupirkus bet kokia uzsienietiska preke sumazeje litu kiekis apyvartoje? O
paslauga?