Tema: Re: Darbo kodekso liberalizavimas - baudziavos pradzia?
Autorius: RaR
Data: 2011-11-10 09:07:54

> Laisvai gyventi pagal pajamas Graikijos atveju tolygu krūvą
> metų dirbti ir gauti lygiai apvalų nulį pajamų.

Na tai čia jų pačių problemos, o ne kažkokių vilkų sukeltos.

> Taip, taip, o likęs pasaulis šypsosi bei vėliavėlėmis mojuoja.
> Mažiau skaitykite fantastinės literatūros.

Čia ne fantastinė, o ekonomistų svarstymai kaip graikai galėtų grįžti
prie drachmos. Aš manau, kad jiems prie jos nereikėtų grįžti, tiesiog
tenkintis mažesniu kiekių eurų ir palaipsniui išmokti gyventi pagal
pajamas.

> Toks procesas gal ir yra įmanomas, tačiau reikia nepamiršti
> - skolos įvertintos toli gražu ne drachmom, žaliavų kuriomis galėtų
> išsilaižyti graikai praktiškai neturi, arba paprasčiau tariant
> jos situacija panaši į Vokietijos tarp XX a. karų tik dar priedo be
> technologijų. Jų situacija realiai be perspektyvos, niekas nenorės
> turėti biznio kontaktų, nes ant bet kurio jų pavedimo partneriams
> ranką dės antstoliai.

50% privatūs skolininkai jau sutiko nurašyti. Manau, susitaikytų ir su
likusių nurašymu, tuo labiau, kad tos obligacijos rinkose dabar mažai ko
vertos, be to esant reikalui vakarų šalių bankams padėtų ir valdžia -
galėtų nukreipti bent dalį į Graikiją pumpuojamų lėšų. ES valstybės
apskritai būtų laimingos, jei jų paskolintų lėšų nurašymu išsispręstų
Graikijos problema.

Deja, kaip rašiau, vien skolų nurašymas Graikijos problemų neišspręstų,
nes jai vis tiek būtų reikalingos paskolas, o duoti paskolas ir čia pat
jas nurašinėti niekas nesutiks, nes tada niekaip negalės priversti
Graikijos vykdyti reformų.

Vokietijos problemos tuomet buvo kiek kitokios. Jie neprasiskolino, tik
pralaimėjus karą nugalėtojai uždėjo nepakeliamas kontribucijas. Graikija
gi pati yra šelpiama.

> Jei padarytume analogiją tarp vilko perteklinio grobio užkasinėjimo
> ir ūkininko dirvos trešimo, skirtumų dar sumažėtų. T.y. skirtumai
> daugiau realizacijos būduose, nei pozicijų principuose.

Bet vis tik kaip su ta žole? Juk pagrindinė problema yra ta, kad
triušiams jos trūksta, o ne kad juos kažkas ėda.