Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: lllll
Data: 2011-10-25 12:36:17
Man rodos, kad labai daug kas čia rašydami specialiai ar ne specialiai
neatskiria dviejų dalykų: kai vaikas verkia nenuraminamai dėl kažkokių
priežasčių, ir jo nesigauna nuramint; ir kai vaikas verkia, rėkauja, laksto,
žaidžia ir visaip trukdo aplinkiniams, ir tėvai net nebando jo raminti.
Lengvesnis atvejis troleibuse ryte: įlipo jauna mamytė, vienas vaikutis
nešioklėje, kitas vežimėlyje. Vežimėlį nusuko nuo savęs, vaikas bando
atsisukt, rėkia nematydamas mamos. Ji nebent paduoda ranką kartas nuo karto,
bet šiaip žiūri abejingu žvilgsniu ir ignoruoja. Suprantu, pavargsta ir pan.
su dviem vaikais, bet atsukt veidu į save vežimėlį gal nėra per daug
sudėtinga - o ramybės būtų ir jai, ir vaikui, ir aplinkiniams, nes
priežastis akivaizdi - nemato motinos.

lllll

"Pi."  wrote in message news:j85udh$gdr$1@trimpas.omnitel.net...

ir vel tu nesupratai.. klausimas: ko juos tystis.. vistiek neatsimins.. o,
kad ir paverkia vaikas, tai nebutinai lektuve ar kavinej.. jie turi toki
nora kartais:) kas vaiku neaugino nesupras:)

p.s. kiekvienam gremlinui savas gremlinukas -mieliausias ir geriausias..