Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Pi.
Data: 2011-10-12 13:44:57
nu blin.. kodel mano seima turi derintis savo atostogas su pasaliniais
zmonemis..? jei aplink tik jautruoliai ir juos uzknisa vaikai.. tai... ka
dabar daryt? beje, speju, kad tokiu jautruoliu mazuma..  beje, jie gali
pasirinkt marsrutus, vieta, laika kai vaiku nera/tiketina nebus
:) dabar skrenda i turkija ir tikisi, kad vaiku nebus:) = eina i cilika
tikedamiesi romantikos be vaiku..