Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-17 21:52:39
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:j52625$r94$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi, as irgi sakiau,kad ir mane nuo pat ankstyvos vaikystes veziojosi
> tevai ir as su savo vaikais vazinedavau, bet apart to,kad taip buvo
> patogiau mano tevams ar veliau man paciam ,ar jums, kiek is to naudos tam
> pypliui?
> Jeigu man mano vyresnysis sunus ,kai jam jau sukako 18 metu,viena syki
> prasitare,kad tik per migla pamena net ne pacias pirmasias,o net gerokai
> velesnes keliones I uzsienius, as tikrai susimasciau tuom savo uzsidegimu
> ji tampytis po visa Europa vasaros laiku ir I kalnus ziema. O cia
> [...]

Na kartais vaikai išsigąsta ne tik skrydžių, bet ir kitų dalykų- pvz
riaumojančio lėktuvo ar autobuso, tamsos, o gal... ir tėvų nebuvo ilgesnį
tarpą?

Šią vasarą teko dalyvauti vestuvėse ir atsikomandiravome 250km uošvienę tam,
kad prižiūrėtų mūsų, tada be klelių mėn 2m, dukrą. Viskas vyko gerai iki
tol, kol reikėjo eit miegot, va tada prasidėjo cirkai, stresai, panikos ir
pnš. Po kelių valandų visgi teko žmonai (aš sugebėjau atsimazinti :)
važiuoti migtyti vaiko ir atvažiuot tik kitą rytą. Tai čia buvo mažiau nei
viena diena :)

Vaikas kelionėse gauna ne tik baseino, jūros, gražių vaizdų įspūdžius, bet
ir gauna galimybę smagiai leisti laiką su vaikais. Galbūt dalis (o gal net
dauguma?) tėvų gauna progą skirti atostogas leidimui su vaikais. Koks
statistinio darbuotojo laikas? 10 valandų darbe ir kelios namie ?