Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-19 14:18:21
Pirma kelione su pirmu vaiku, (tolimesne su persedimu), kai buvo nepilni du
metai. Barselona - dvi savaites. Isvaiksciota didele miesto dalis,
prasivazineta costa bravoje, tik su vezimeliu ir be keltuvo uzlipome i
Montserato vienuolyna, plaukeme i jura, vazinejomes dviraciu ir pan. Man
patiko labai, dabar tik pasistenk irodyti, kad ash nesuprantu savo vaiku
rekacijos ir klystu manydamas, kad jis nuo tos keliones irgi kaifavo.