Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Pi.
Data: 2011-10-12 12:09:23
mes asmeniskai, ne tik del to, kad nera kur palikt.. labai norit, tikrai
surastum kam ir kur palikt.. kai norim pabut be vaiku, taip ir darom..
man atostogos nera: palikit mane ramybej.. vaikai netrukdo pakeliau,pamatyt,
suzinot, pasigrozet.. ar i teides ugnikalni uzsikelt..  o kad jis
neprisimins ten buves.. turbut..