Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 17:53:14
On 09/19/2011 01:30 PM, Trolis wrote:

> Kai pradeda karsciuot- na vaikai nera kazkoks gamtos stebuklas, kuris labai
> skiriasi nuo suaugusiuju zmoniu- kodel tu pats i keliones vazineji? Juk gi
> ir pats gali pradet karsciuot ar susirtgt. Tas pats ir su vaikais. Protingi
> tevai pasiima vaistu ir esu tikras, kad bedai prispyrus kreipsis gydytojo
> pagalbos ir svecioje salyje.

va cia dar viena gera vieta pagalvot apie galimas pasekmes. kai varai
vienas ar su suaugusiu zmogum, tai jeigu paciam kas atsitiktu, nereiktu
parintis kas bus su vaiku. man pvz viena kart buvo taip: pabuvau
optimistas ir kiek per anksti isejau pazaisti tinklinio. kol zaidziau
atrode nieko, parejus buvo totali pyzda, 40 karscio padare savo. buciau
buves su vaiku, neisivaizduoju ka butu reikeje daryt. nes pats para
laiko nepasikeliau is viesbucio lovos.