Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 17:41:21
On 09/19/2011 05:25 PM, Ignas wrote:
> problema labiau tame, kad tie visi kuriems reikia vienumos ir ramybes negali
> sau leist asmeninio reiso... o jau viesasis transportas koks yra toks - arba
> susitaikyk arba nekeliauk...

problema ta, kad nenori pripazinti, jog skirtumas tik toks, kad
suaugusiems tie patys dalykai, kuriuos v. transporte daro vaikai, yra
draudziami ir gal net uz tai baudziama. o vat tevai, kurie zinodami, kad
vaikas ilgoj kelioneje neisviangiamai darys taip kaip daro visi ir
visada, yra nekalti, ir dar turi buti visu atlaidziai toleruojami.
atrodo kad juos kas vargselius su sautuvu priverte kelioms valandoms
uzsidaryt autobuse/lektuve. atrodo kam man, salia, sedinciam, butu
kazkoks esminis skirtumas, ar smirda nes Trolio vaikas pavare tryda i
pampersa ir Trolis dabar bando kazkaip tai iskuoti, ar apsisiko pats
Trolis. man tai efektas vienodas ir laikysiu ji debilu abiems atvejais.