Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Trolis
Data: 2011-09-17 15:50:42
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:j524m0$psm$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar as sakiau,kad yra didele problema tame ,kad vaikas verkia lektuve
> ,autobuse ar kur kitur? Dauguma is musu turime vaiku ir be ju rekimo
> nepavyko uzauginti ne vieno ir is to visuomeneje yra susidares pakantumas
> verkianciam vaikui. As uzvedziau tema pasvarstymui apie tai kiek naudos
> yra vaikui-leliukui is tokiu kelioniu!

Perskaičiau dar kartą originalų postą.

Nežinau, bet turbūt ne man vienam pasirodė, kad čia yra ne rimtas klausimas,
o tiesiog tam tikro lygio nepasitenkinimo išreiškimas- iš kitų atsakiusiųjų
intonacijų matau, kad daugumai pasirodė būtent taip pat.

Jeigu grįžtant prie tiesioginio klausimo, tai pakartotinai atsakysiu- taip-
vežamės iš savo egoistiškumo- nes mums patinka būti su vaiku, mes nenorime
visas atostogas svartyst kaip vaikui sekasi, ar neverkia ir pnš. Bet vaikas
yra dar tik dviejų metų ir esu tikras, kad ta situacija pasikeis galbūt net
po penkmečio, kai vaikui daug smagiau bus kaime pasiausti, o ne vargti su
suaugusiais per vakarienes :)

Mačiau viršuje minėjot pacukus. Esu tikras, kad šitas epitetas buvo lipdomas
ir man, bet dalis atsakymų tamstai garbės irgi neprideda. Kartais net
"suaugę" žmonės išlaiko dalį, o gal net visus pacuko bruožus :)