Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Povilas
Data: 2011-09-17 16:07:17
Taigi, as irgi sakiau,kad ir mane nuo pat ankstyvos vaikystes veziojosi
tevai ir as su savo vaikais vazinedavau, bet apart to,kad taip buvo patogiau
mano tevams ar veliau man paciam ,ar jums, kiek is to naudos tam pypliui?
Jeigu man mano vyresnysis sunus ,kai jam jau sukako 18 metu,viena syki
prasitare,kad tik per migla pamena net ne pacias pirmasias,o net gerokai
velesnes keliones I uzsienius, as tikrai susimasciau tuom savo uzsidegimu ji
tampytis po visa Europa vasaros laiku ir I kalnus ziema. O cia uzvedziau
kalba ne apie paaugusius vaikus,kuriems jau galima bandyti kazka paaiskinti,
bet apie dar nekalbancius vaikus, o kai bagazo atsiemeimoskyriuje pamaciau
tos mazytes mergaites akis pilnas siaubo, kilo mintis uzvesti cia diskusija
apie tai.O suprato tai mazai kas, nes pirmiausiai pasipyle asmenines
emocijos-antipatijos ir is to visa lavina tuscios mazvaikiskos rasliavos kas
"protingiau" pasisakys!

"Trolis"  wrote in message news:j52532$q8d$1@trimpas.omnitel.net...

"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
> Ar as sakiau,kad yra didele problema tame ,kad vaikas verkia lektuve
> ,autobuse ar kur kitur? Dauguma is musu turime vaiku ir be ju rekimo
> nepavyko uzauginti ne vieno ir is to visuomeneje yra susidares pakantumas
> verkianciam vaikui. As uzvedziau tema pasvarstymui apie tai kiek naudos
> yra vaikui-leliukui is tokiu kelioniu!

Perskaičiau dar kartą originalų postą.

Nežinau, bet turbūt ne man vienam pasirodė, kad čia yra ne rimtas klausimas,
o tiesiog tam tikro lygio nepasitenkinimo išreiškimas- iš kitų atsakiusiųjų
intonacijų matau, kad daugumai pasirodė būtent taip pat.

Jeigu grįžtant prie tiesioginio klausimo, tai pakartotinai atsakysiu- taip-
vežamės iš savo egoistiškumo- nes mums patinka būti su vaiku, mes nenorime
visas atostogas svartyst kaip vaikui sekasi, ar neverkia ir pnš. Bet vaikas
yra dar tik dviejų metų ir esu tikras, kad ta situacija pasikeis galbūt net
po penkmečio, kai vaikui daug smagiau bus kaime pasiausti, o ne vargti su
suaugusiais per vakarienes :)

Mačiau viršuje minėjot pacukus. Esu tikras, kad šitas epitetas buvo lipdomas
ir man, bet dalis atsakymų tamstai garbės irgi neprideda. Kartais net
"suaugę" žmonės išlaiko dalį, o gal net visus pacuko bruožus :)