Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: ROOTS
Data: 2011-09-19 16:30:22
Vistik buvau teisus aname poste, nu tu nifiga nesupranti ka skaitai :/
Nu tai bl taves juk ir klause gi: NX TAU BOBA, JEI TAU ZJBS'kiausia
VIENAM???

"CodeC"  wrote in message news:j57dos$k3s$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/19/2011 03:42 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Man tai boba nera nepakeliams rupestis. Kaip ir vaikai. Todel ir
> nesuprantamas tavo toks zinojimas uz visus, kaip ir kam su kuo patogiau
> atostogauti. Buk vyras iki galo - taigi kaip cia dabar? Ji nori devinta
> ryte keltis, tu po devyniu penkiolika. kaip atostogaut? Ji nori i
> pliaza, tu i bara - isvis pizdiec...

o tai kame problem? zmona atsikelus netampo uz plauku mama/teti as noriu
valgyt/noriu i lauka/ noriu knygeliu paskaityt/paklausyk as tau dainele
padainuosiu/einam papiesti ir t.t. o vaikas ta daro. zmona atsikelia ir
eina kur nori, as irgi, jei jau atsakymo nori. apie tai ir kalbu -
vaziuojant be vaiku, nera savimi negalinciu pasirupinti asmenu, jei
kartais poreikiai issiskiria, tai kiekvienas savimi gali pasirupinti pats.
atsakiau?