Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: old+tired
Data: 2011-09-18 08:39:09
zviegiantis ir sedyniu bei bendrakeleiviu atsparuma tikrinantis parazitas -
ne jo (parazito), o tavo problema. Tai - tavo saviauklos, isprusimo ir
pedagoginiu sugebejimu derinys. Ir jei siame misinyje kazko truksta -
aplinkiniai patiria diskomforta.
Savo atzalas privalai ismustruot taip, kad jie zinotu, koks yra skirtumas
tarp elgesio zooparke, papludimy, kavineje ir lektuve.
Savo 2 atzalas lektuvais skraidinomes nuo tuomet, kai jiems sukako 3 metai.
Dabar - nebereikia - jie jau isaugo amziu, kai nori keliaut su tevais.
Niekada niekam nekele jokiu problemu. Visus skrydzius issededavo ramuteliai.
Uztat, kad namie buvo skiepijami "priesnuodziai' nuo isterijos - darnus,
ramus bendravimas, nuolatinis buvimas su vaikais.

"Uzkabino" dar sis tavo issireiskimas - " Taigi ponai, jeigu jums skauda
galva, tai jūsų, o ne jūsų galvos skausmo šaltinio rūpestis :)"
Tokio tevo "auklejimo" procedura maciau siemet, birzelio 28-aja. Is Warszawa
nusileidom Milos oro uoste (Bodrum). Puse lektuvo terorizavusio parazito
tevas, stovint eileje atsizymet pasus ir susimoket uz vizas (lenkams dar
kainuoja), vieno is skrydzio bendrakeleiviu buvo pasivedetas i sali ir gavo
gera pliucha i srebtuve. Desninga ir veiksminga. Pats irgi to sieki?