Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Povilas
Data: 2011-10-18 21:24:15
Matai,jeigu kazkiek idemiau butum paskaites,tai gal pastebetum,kad
rasiau,jog mano vaikai irgi istampyti po daugeli uzsienio saliu ir kai jie
man pasake,kad sunkiai pamena nekurais is kelioniu,tai tdel ir uzvedziau sia
tema,o ne todel,kad as esu pries vaikus kelionese ar pries mazzus vaikus
aplamai
O kas link mano vaiku,tai manau,kad bent jau vyresnysis sunus yra tiek
pamates Lietuvoje,kad beveik su 50 % tikimybe galiu pasakyti,kad daugeliui
is suaugusiu mano pazystamu,tikrai yra teke maiau pamatyti.O jaunesniajam
dar viskas pries akis - bile tik pareikstu nora kartu vaziuoti,o vaziuojama
beveik kiekviena savaitgali,nepriklausomai nuo oro salygu.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

O kad vel be abejo asmeniskai prie taves prisipisti. Ka radai gero parodyti
vaikams Lietuvoje, kad apsiejai niekur neskrisdamas? Nu nors trys variantai.

"Povilas"  wrote in message news:j71v6l$pc8$1@trimpas.omnitel.net...

O ar as sakiau,kad vaiku nereikia leisti I lektuva? Kiek pamenu ,visai apie
kitka uzvedziau kalba,o butent apie tai kiek naudos vaikui is to,kad tevai
ji nuo leliuko amziaus tamposi I ekstremalias keliones!

P.S.Bet jeigu yra noras prispist,tai aisku,galima ir vel isvedineti savo
teorijas ,isieskant pasleptu poteksciu tarp eiluciu:(

"Pi."  parašė naujienų news:j6uobv$fdr$1@trimpas.omnitel.net...

:)
kaip supratau, tai Povilas jau savo vaikus uzaugino..  tai kai prades turet
anukeliu:), tada idomu ka sakys, kai jo su anukeliu  i lektuva neileis kitas
Povilas..