Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-19 13:45:21
On 09/19/2011 01:12 PM, Trolis wrote:
> "Gipsas"<Gipsas17@yahoo.com>  wrote in message
>
> Tai matyt neturi vaikø?

turiu. ir pyzdavojuosi is tokiu, kurie 'ilsisi' su jais.

> Matyt pailsët nori ne tik vaikai, bet ir tëvai? Pvz jø mamos, kurios ir taip
> kasdien skalbia, gamina valgyt, gano ir pnð.

siaip tai toks vaizdas, kad tu pats neturi vaiku, tik daug cia bliauni.
jeigu ka, tai pats sveikiausias ir geriausias poilsis yra BE vaiku. nes
pavargsti butent nuo rupescio jais. beje, daug kam atostogos be skrydzio
isvis nelabai suvokiama. matyt cia svarbiausia atostogu dalis.
tiek ir to supratimo apie poilsi, patys nei ka veikt, nei kur eit
sumastyt negali. kur agentura nuveze paliko, pragulejo savaite prie
viesbucio, paede, pasiko ir atgal.

skalbia siais laikais masinos, valgyt gamina virejai atitinkamose
maitinimo istaigose. beje pvz man pagaminti savaitgalio pietus yra
relaksas, kurybine veikla.
beje, spek kuris is musu atidesnis ir demesingesnis vaikui? tu
uzsipypines n metu be normalaus poilsio, ar as, pailsejes ir pasikroves
geru emociju, ispudziu ir energijos?