Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Korke
Data: 2011-10-13 12:41:22
O xulish cia taip sukonkretinti,kad viskas cia tik skrydzio metu ?
Tiesiog autorius labai teisinga pvz pasake. Lygiai tas pats vyksta ir
bet kurioje kitoje viesoje vietoje, tiek kavineje, tiek prie baseino
viesbucio ir pan. Kalba apie tai, kad kai kuriems ir cia
besireiskiantiems teveliams deeply px, kad ju "busimas lyderis" aplink
bardakus daro isivaizduodamas, kad tai jo kiemo smelio deze ir tuo
pagristai nervina aplinkinius.
- Jei tai butu "nepataisomas/nepakeiciamas" reikalas (pvz mane nervina,
kad vat lyti pradejo, kai as i parkeli isejau) - tai aisku, tai jau butu
psichine problema.
- Jei tai vyktu tu vaiku atsiprasau garde/zaidimu aiksteleje - irgi man
px, ten yra tam skira vieta ir taskas.

Nieko neturiu pries, kai vaikai uzsiima savais reikalais, ten
pakrykstauja ir pan. Bet kai akivaizdziai vyksta bardakas, o toks
pavepes tevelis spokso tupu zvilgsniu, ir pereksle motinele taip pat, ir
nieko nedaro isivaizduodami, kad cia ju vaikas baisiai lavinasi ir dar
bando kaip cia pareikst savo ismone, kai aplinkiniai bando sudrausmint.
Va cia ir yra problema kuria bando issiaiskinti.

Budamas pas save namie, ar gremlinams skirtoje erdveje darykit ka norit,
bet budami ten, kur yra kitokio tipo viesa erdve, malonekit suvaldyt
savo banderlogus.