Tema: Re: mazi vakai kelionese
Autorius: Povilas
Data: 2011-10-19 21:07:44

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų
news:j73llp$igo$1@trimpas.omnitel.net...

    Maniske jodineti megsta, bet visas process su viena salyga - nors nieko
ir neatsimins, nuo praeitu metu į jodinejimo programa ieina ir arkli
nusveist ir sieno atnest ir pabalnot padet ir seip kruva smulkiu darbu,
kuriems jau pajegi. Todel kai uzaugs, pazadejo manes nepamirsti ir idarbinti
savo padejeja, kad turetu daugiau laiko jodineti, o uz tai leisti man gyvent
zirgyne. Kai pagalvoju apie perspektyvas, geriau akyse jai to kaimo buciau
nerodes...

Tamsta aristokratas- ne kiekvienas gali sau leisti islaikyti arkli !Kur gi
cia su jusu seimyna lygintis - belieka kukliai nuleisti akis ir tyleti,kad
tik tas arklys nepasibaidytu, vien isgirdes mano eretiskas mintis..... bet
gal jums ir pxj, nes arklys yra protingas gyvulys ir jusu aristrokratiskos
atzalos nedrys suzaloti, pasibaidys nuo mano eretisku minciu.